1 клас. 2 урок
Щиро дякую усім, хто сумлінно готувався після першого уроку і не полінувався поділитися результатами.
Отже, працюємо далі.
1) Наразі вивчення -all
Для того, зоб краще зрозуміти, як вимовляти цю комбінацію звуків, пропонуємо подивитись разом з дітьми відео. Отже, слухаємо в повторюємо
https://youtu.be/2SGmSiZCOU0
https://youtu.be/OEDLv4sdFb0
https://youtu.be/h0OvJL0G6rw
2) Cool Reader p6 task 6,7 - читаємо, перекладаємо
P6 task 6 - прописуємо в зошиті. Кожне слово - на одну стрічку.
all
a ball
tall
small
3) Pb ( підручник Quick Minds) p60 ex1,2 - прослухати, зобразити
4) AB ( робочий зошит Quick minds) p 58 ex 1,2 - виконати
Результати робіт чекаю в особисті повідомлення або на адресу filvarkova25@protonmail.com . Якщо ви даєте згоду на розміщення результатів роботи вашої дитини, робіть помітку «згоден /згодна на публікацію»
Щиро дякую усім, хто сумлінно готувався після першого уроку і не полінувався поділитися результатами.
Отже, працюємо далі.
1) Наразі вивчення -all
Для того, зоб краще зрозуміти, як вимовляти цю комбінацію звуків, пропонуємо подивитись разом з дітьми відео. Отже, слухаємо в повторюємо
https://youtu.be/2SGmSiZCOU0
https://youtu.be/OEDLv4sdFb0
https://youtu.be/h0OvJL0G6rw
2) Cool Reader p6 task 6,7 - читаємо, перекладаємо
P6 task 6 - прописуємо в зошиті. Кожне слово - на одну стрічку.
all
a ball
tall
small
3) Pb ( підручник Quick Minds) p60 ex1,2 - прослухати, зобразити
4) AB ( робочий зошит Quick minds) p 58 ex 1,2 - виконати
Результати робіт чекаю в особисті повідомлення або на адресу filvarkova25@protonmail.com . Якщо ви даєте згоду на розміщення результатів роботи вашої дитини, робіть помітку «згоден /згодна на публікацію»
Комментарии
Отправить комментарий